Een frisse wandeling

Het was fris vanmiddag in het bos maar ik heb - samen met de hond - toch heerlijk ruim een uur gewandeld. Stiekem hoopte ik dat de zon zou doorbreken maar dat gebeurde niet. De foto's die ik gemaakt heb, zijn dan ook wat 'somber'. Toch deel ik ze graag:



Kinderen bouwden hutten in het bos



Hij wil altijd wel even 'mooi zitten' voor de foto...


In het bos wordt hier volop gezaagd.





Mini en Maxi

Tonderzwammen vind je hier overal.








Een modderpoel met afdrukken van zwijnenpoten 

Een bijzondere boom



Gisteren kwam onze oudste zoon nog thuis met een duif die wat versuft was. Hij had hem gevonden op de plek waar hij aan het werk was voor zijn stage. We hebben hem wat te eten gegeven en een nachtje binnen gehouden.
Hopelijk  knapt hij gauw weer op en kan hij weer het bos in...



Morgen zal ik ook volop foto's nemen maar dan van de (2e) marathon die mijn man zal gaan lopen in Utrecht. Wil je deze foto's ook graag zien, neem dan binnenkort een kijkje op www.bramborn.nl 


Reacties