'VELUWE veelzijdig'

Deze regenachtige dag nodigt niet echt uit om te gaan fotograferen buiten...
Toch vind ik het leuk om jullie enthousiast te maken over de Veluwe. Toen ik afgelopen week in de kringloopwinkel aan het snuffelen was, liep ik tegen een leuk tijdschrift aan. (Nieuw € 5,95 maar nu voor 10 cent). Ik wist niet dat het bestond!

Het tijdschrift heeft als titel meegekregen 'Veluwe veelzijdig'. De titel trok mijn aandacht natuurlijk en al gauw zat ik er thuis mee op de bank. Het blad staat vol met prachtige foto's, recepten, uitjes en allerlei andere interessante dingen en producten over de Veluwe. Ook is er de mogelijkheid om foto's die je zelf gemaakt hebt van de Veluwe in te sturen via deze link. Wie weet wat ik nog eens doe ik de toekomst ;)

Op de bijbehorende website vond ik ook een prachtige kalender in hun webshop. De tot nu toe uitgebrachte (drie) nummers zijn ook digitaal in te zien. Je kunt hier het laatste nummer inzien!




Erg leuk om dit blad eens te lezen, een abonnement is via de website aan te vragen maar nummers zijn ook op diverse locaties los verkrijgbaar. 





Reacties