vrijdag 19 juni 2015

Genieten

Wat een heerlijk weer is het deze week. Een lekkere temperatuur met af en toe een verfrissend buitje.
Wat ik ook heerlijk vind, is dat ik weer kan hardlopen. Zo'n week of vijf geleden ben ik weer begonnen en ik ben langzaam het tempo aan het opvoeren. Mijn doel is om weer 5 km te kunnen rennen. Ik hoop dat het deze keer zonder knie- en rugblessures gaat lukken. Als je het lukt vindt om mij te volgen kun je kijken op Endomondo.


Hier in onze omgeving is het prachtig om te wandelen en te hardlopen. Er is altijd zoveel te zien dat ik ogen en oren tekort kom. Ik blijf mij daarom altijd verbazen over de mensen die aan het hardlopen zijn met oordopjes in. Het is juist heerlijk om de vogels te horen fluiten en je eigen ademhaling te kunnen horen.



Afgelopen week kwam ik met hardlopen én wandelen dit moois allemaal tegen:















Ook op Instagram plaats ik regelmatig mooie foto's van de natuur hier op de Veluwe. Wil je mijn volgen? Kijk dan even hier.

Ook op Pinterest plaats ik regelmatig mooi afbeeldingen van het bos, hout of andere inspirerende dingen. Ook hier kun je mij volgen.





1 opmerking:

  1. Prachtige foto's weer. Mooi dat je gaat hardlopen. En als het niet gaat lukken kan je altijd nog snelwandelen. Dat is ook een leuke sport. https://nl.wikipedia.org/wiki/Snelwandelen

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties zijn van harte welkom, het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

AddThis