Nieuw fototoestel?

De laatste tijd heb ik niet zo heel veel foto's gemaakt en toegevoegd op dit weblog. Dit heeft ermee te maken dat ons oude fototoestel niet meer zulke goede foto's maakt en nodig aan vervanging toe is.
Ik overweeg om een nieuwe te kopen maar ben nog zoekende. Tot nu toe gaat mijn voorkeur uit naar dit fototoestel. 
In de zomerperiode hoop ik weer een aantal mooie foto's te maken.

Heeft iemand ervaring met dit toestel of misschien betere suggesties in deze prijsklasse? Ik houd me aanbevolen.

Ps. Inmiddels ben ik geslaagd en ga aan de slag met dit toestel.

Dank je voor de tip Anton Verweij ;)


Reacties

  1. IK heb zelf een heel fijn toestel. Een Olympus. Volgens mij is hij niet meer te koop maar toestel Olympus XZ-1 lijkt erop. Ik hoop dat je een fijn toestel op de kop kunt tikken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Reacties zijn van harte welkom, het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.