Zonsondergang 22 maart 2012






Reacties

  1. Hoi Wendy, leuk om je blog te volgen aangezien ik zelf ook in dat gebied ben opgegroeid;) Zijn deze foto's de stranden van het Wolderwijd? Ik woonde vroeger tegenover het strand en kon in de zomer zo het strand op en in de winter het ijs op. En vanuit mijn dakraam kon ik de surfers zien. Heb er leuke herinneringen aan;) Ben benieuwd naar meerdere foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Tineke, wat leuk dat je ook dit blog gevonden hebt. Het is een schitterend gebied he? Deze foto's heb ik gemaakt bij strand Nulde dat ligt niet zo heel ver van het Wolderwijd volgens mij.
    Ik wil af en toe wat foto's plaatsen. Heel erg professioneel zijn ze niet hoor, maar het is gewoon mooi om te genieten van wat je ziet. De natuur ik zo mooi hier in deze buurt, je komst soms ogen te kort!
    Tijdens het wandelen zien we heel veel wild maar ik ben vaak te laat om een foto te maken. Heel soms lukt het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Strand Nulde is voor mij heel bekend!! Leuk zeg, ik kom er bijna niet meer, maar via jou blog kan ik toch genieten van de Veluwe;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Reacties zijn van harte welkom, het kan even duren voor je hem terugziet onder het bericht.